چگونه بازاریاب موفقی باشیم؟

امکانات نرم افزار کسب و کار اوج در بازاریابی
اوج حاصل بیش از 7 سال کار مداوم تیم برنامه نویسی, مشاورین تراز اول کسب و کار و تحقیق و توسعه گروه نرم افزاری آموت می باشد, این نرم افزار دارای امکاناتی است که می تواند برای هر کسب وکار مناسب باشد. مهمترین قابلیت اوج این است که نرم افزار به گونه ای طراحی شده که می تواند کاملا برای کسب و کار شما شخصی سازی شده تا کاربری آن را برای شما ساده و میزان کاربردی بودن نرم افزار را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد. تمامی امکانات اوج با هم در ارتباط بوده و سبب می گردد که یکپارچه سازی کاملی در فرایندهای سازمان شما ایجاد و در نهایت باعث افزایش بسیار زیاد بهره وری سازمان شما گردد.
ایجاد خودکار کمپین های تبلیغاتی
کمپینهای تبلیغاتی ایمیلی, پیامکی, اینترنتی و آوانکی را به صورت خودکار ایجاد کرده و آنها را مدیریت کنید. در هر لحظه می توانید از نتیجه آنها مطلع شوید.
زمانبندی
با ایجاد زمان بندی می توانید کمپین ها را در زمان تعیین شده به صورت خودکار ارسال کنید.
برچسب مشتری
در پرونده مشتری می توانید برای مشتریان چندین برچسب ایجاد کرده و در زمان نیاز آنها را به راحتی پیدا کنید.
ثبت سرنخ خودکار
سر نخ های فروش به صورت خودکار در سیستم ثب می شود.
پرونده 360 درجه
پس از ثبت سر نخ های فروش در سیستم برای مشتری پرنده کاملی ایجاد می گردد که این پرونده در فرایندهای بعدی فروش کمک زیادی به کارشناسان شما خواهد کرد.
ارتباطات فامیلی
ارتباطات فامیلی و دوستانه بین مشتریان شما مشخص می شود که با خلاقیت تیم فروش شما می تواند کمک موثری برای ترقیب مشتری به خرید باشد.

امکانات نرم افزار کسب و کار اوج در بازاریابی
اوج حاصل بیش از 7 سال کار مداوم تیم برنامه نویسی, مشاورین تراز اول کسب و کار و تحقیق و توسعه گروه نرم افزاری آموت می باشد, این نرم افزار دارای امکاناتی است که می تواند برای هر کسب وکار مناسب باشد. مهمترین قابلیت اوج این است که نرم افزار به گونه ای طراحی شده که می تواند کاملا برای کسب و کار شما شخصی سازی شده تا کاربری آن را برای شما ساده و میزان کاربردی بودن نرم افزار را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد. تمامی امکانات اوج با هم در ارتباط بوده و سبب می گردد که یکپارچه سازی کاملی در فرایندهای سازمان شما ایجاد و در نهایت باعث افزایش بسیار زیاد بهره وری سازمان شما گردد.
ارجاع خودکار به کارشناسان فروش
پرونده های مشتری به صورت خودکار با شرایط تعیین شده توسط شما به کارشناسان فروش ارجا و در جدول کاری آنها ثبت می شود.
پیگیری توسط یک فروشنده
یکی از بد ترین اتفاقاتی که در بازاریابی شرکتها می افتد پیگیری همزمان یک مشتری توسط چندین کارشناس است. در پرونده مشتری اوج کارشناس فروش مربوطه مشخص و دیگر کارشناسان میفهمند که دیگر نباید آن را پیگیری کنند.
یادداشت مشتری
می توانید برای هر مشتری در هر لحظه یادداشت گذاشته و در پیگیری های بعدی از آنها استفاده کنید
ارجاع مشتری به همکار
چنانچه به هر دلیلی یک کارشناس نتواند یک مشتری را ساپورت کند مدیر یا خود کارشناس می تواند آن را به همکار خود ارجا دهد.

امکانات نرم افزار کسب و کار اوج در بازاریابی
اوج حاصل بیش از 7 سال کار مداوم تیم برنامه نویسی, مشاورین تراز اول کسب و کار و تحقیق و توسعه گروه نرم افزاری آموت می باشد, این نرم افزار دارای امکاناتی است که می تواند برای هر کسب وکار مناسب باشد. مهمترین قابلیت اوج این است که نرم افزار به گونه ای طراحی شده که می تواند کاملا برای کسب و کار شما شخصی سازی شده تا کاربری آن را برای شما ساده و میزان کاربردی بودن نرم افزار را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد. تمامی امکانات اوج با هم در ارتباط بوده و سبب می گردد که یکپارچه سازی کاملی در فرایندهای سازمان شما ایجاد و در نهایت باعث افزایش بسیار زیاد بهره وری سازمان شما گردد.
سوالات متداول
سوالهای متداول را برای هر گروه فروش آماده و با در اختیار قرار دادن کارشناسان فروش سرعت عمل و هماهنگی بین آنها را بالا ببرید.
چرخه هوشمند بازاریابی
در پیگیری فروش به مشتری و بازاریابی چرخه هوشمند به صورت خودکار کارشناسان شما را برای انجام درست پیگیری راهنمایی و با اعلانات خودکار مداوم باعث می شود کارشناس روند پیگیری را فراموش نکرده و یا مسیری را به اشتباه نرود.
آماده سازی برای رقابت
رقیب های تجاری همیشه چالشی برای فروشندگان در بازاریابی است, معمولا مشتریان از فروشندگان در مورد محصولات رقبا و تفاوتهای آنها سوال می کنند در اوج می توان پاسخهای مناسب و هماهنگی در اختیار کارشناسان قرار داد که با استفاده به موقع آنها فروش موفقی داشته باشند.
دسته بندی خودکار مشتریان
مشتریان به صورت خودکار با توجه به پاسخ آنها به کمپین در دسته های تعیین شده قرار می گیرند.
مدیریت اسناد مورد نیاز
اسناد, فاکتور و پیش فاکتورهای مورد نیاز برای فروش و بازاریابی به ساده ترین شکل در اختیار کارشناسان فروش قرار خواهد گرفت.
ارسال خودکار ایمیل، پیامک و آوانک
در صورت نیاز می توانید به صورت خودکار اسناد و یا فاکتورها را برای مشتری با استفاده از سیستم های ارتباطی پیامکی, اینترنتی و یا تلفنی ارسال کنید.
یادآور پیگیری
در هر فعالیت پیگیری با ایجاد یادآور پیش از فرارسیدن زمان تعیین شده کارشناس فروش را برای پیگیری مجدد مطابق چرخه تعیین شده آگاه می سازد.
مدیریت پورسانت ها
معمولا در فرایند های بازاریابی به کارشناسان فروش قسمتی از سود فروش تعلق می گیرد که در اوج این مقدار به صورت خودکار با فرمولهای تعیین شده محاسبه می گردد.
شناسایی پرسنل
کارشناسان فروش را با توجه به میزان فروش و اثر بخشی آنها دسته بندی می کند.
پورسانت های چندسطحی
اگر نیاز به پورسانتهای چند سطحی به اشخاص مختلف دارید اوج می تواند این کار به صورت خودکار و دقیق انجام دهد.
مدیران فروش
مدیران فروش می توانند عملکرد پرسنل خود را مشاهده و آنها را مدیریت کنند.
گیمیفیکیشن
با ایجاد بازی سازی برای پرسنل اشتیاق و انگیزه آنها را برای فروش بالاتر برده و سود بیشتری کسب کنید.