دوره MBA: درس برند و برندسازی
سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۱۲ ق.ظ
عنوان درس: برند و برندسازی
درباره این درس: در این درس، میکوشیم با مفهوم برند و برندسازی بیشتر آشنا شویم. در این درس، به تدریج خواهیم آموخت که برند، چیزی فراتر از نام تجاری یا یک لوگوی گرافیکی است و برندسازی، کاری نیست که در مدتی محدود و در اتاقی با درهای بسته انجام شود. برندسازی قبل از شروع یک فعالیت جدی اقتصادی یا اجتماعی آغاز میشود و تا آخرین روزی که آن فعالیت پابرجاست ادامه مییابد.
این درس برای کسانی در نظر گرفته شده است که برنامهای بلندمدت برای عرضهی یک محصول یا خدمت را در ذهن دارند. برندسازی اگرچه در کوتاه مدت ممکن است هزینه هایی را به یک فرد یا مجموعه تحمیل کند، اما در بلندمدت میتواند موجب کاهش هزینههای بازاریابی و فروش و همینطور افزایش وفاداری مشتریان شود. در این سری، به برند شخصی هم پرداخته خواهد شد.
۹۷/۰۹/۱۳