marketersina

در این وبلاگ شرح مختصری در مورد بازاریابی ارائه خواهد شد، به امید آنکه از مطالب بهره مند شوید.

marketersina

در این وبلاگ شرح مختصری در مورد بازاریابی ارائه خواهد شد، به امید آنکه از مطالب بهره مند شوید.

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

زرشک و صدها خواص درمانی با ارزش

بازاریابی  فروش

جهت راهنمایی می توانید با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید 

۰۹۰۳۰۲۰۸۲۴۹

ایمیل sina1379gholami@gamil.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۷ ، ۱۴:۳۴
سینا غلامی

انواع بازاریابی این روزها به طور ملموس در زندگی اغلب افراد به کار می روند و از این رو اکثر افراد با آن ها آشنایی دارند. هرکس که به نحوی برای انجام اموری در کسب و کار، با یک استراتژی و ساختار خاص برای رسیدن به هدف سازمان حرکت کند، با واژه بازاریابی  آشنا شده است. شما چطور؟ آیا می دانید بازاریابی چیست؟ آیا می توانید این عبارت را تعریف کنید؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۷ ، ۲۳:۳۲
سینا غلامی

اگر نگاهی به روزنامه بیاندازید آگهی های استخدامی با عنوان "به یک بازاریاب نیازمندیم" بر خواهید خورد.

شرکت هایی که به دنبال بازاریاب برای فروش محصولاتشان در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها سطح شهر، می گردند. این شغل و این حرفه ویزیتوری نام دارد نه بازاریابی.

در این مطلب تفاوت بین بازاریاب و ویزیتور را برای شما توضیح خواهم داد.

ویزیتوری شغلی است که بسیاری از شرکت های آگهی دهنده به دنبال آن هستند. ویزیتور فردی است که با مراجعه به فروشگاه ها و مکان های خرده فروشی، سعی دارد با استفاده از توانمندی ها و مهارت هایش محصولات شرکت های تولیدی را به فروش برساند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۷ ، ۲۳:۱۴
سینا غلامی

برای مدت زیادی، بین تیم‌های فروش و بازاریابی جدالی وجود داشت. عده ای به اشتباه فکر می‌کردند فروش در سایه بازاریابی قرار دارد و بدون آن امکان‌پذیر نیست. به همین خاطر این افراد گاهی عبارت غلط بازاریابیِ فروش را بکار می‌بردند.

ما باید یکبار و برای همیشه اصطلاحات فروش و بازاریابی را به درستی تعریف کنیم. اما چرا این تصورات غلط به وجود آمد؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۷ ، ۲۳:۱۰
سینا غلامی

تاریخچه
آغاز بازاریابی اینترنتی به اوایل دهه ۹۰ برمی گردد، در آن زمان وب سایت ها اطلاعات خود را به روشی بسیار ساده و تنها با استفاده از فایل های متنی ارائه می دادند، به تدریج گرافیک و در پی آن تبلیغات تصویری به سایت های مختلف افزوده شد. آخرین قدم در این زمینه تکامل تجارت آنلاین و به کارگیری اینترنت جهت سرعت بخشیدن به فروش کالا و خدمات است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۷ ، ۲۲:۵۴
سینا غلامی

بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟

به نظر فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی مدرن، بازاریابی عبارت است از: فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته ها از طریق فرایند مبادله منشا و رکن اساسی نظام بازاریابی، نیاز و خواسته های انسان است. محصول زاییده نیاز بشر است، هر چیزی را که خدمتی ارائه دهد یا نیازی را برآورده سازد میتوان محصول قلمداد کرد که شامل افراد، مکان ها، سازمان ها، خدمات و عقاید است. به عبارت دیگر محصول عبارت است از چیزی که قادر به ارضای یک خواسته باشد. نیاز بیان کننده ی حالت محرومیت احساس شده در فرد است. محصولات به هر اندازه که خواسته های فرد را برآورده کنند، دارای ارزش هستند. خواسته در بازاریابی، شکل برآورده ساختن نیازهاست و تقاضا توانایی رفع خواسته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۷ ، ۱۷:۱۴
سینا غلامی